Snabbis

Godmorgon!
Jag måste bege mig en snabbis in till stan och skriva på papper om skattedeklarationen för LUF. Sedan ska jag åka och handla för ikväll vankas det köttfärsbiffar med fetaost i, självklart LCHF.

Så nu är det bara på med lite kläder, mamma har plockat bort alla sommarskor och sommarjackor för hon tror att jag ska bli steril av kylan... Suck.

Hade för övrigt en sjukt mysig kväll med Linnéa och Anna igår, tycker så väldigt mycket om de där två. Mums.

I övrigt ska jag jobba med bloggdesigner när jag kommer hem, har 4 stycken och har som mål att bli klar med två idag, eller i alla fall utkast.

Som en parantes också, Capa ringde och väckte mig precis när en skitsnygg kille skulle ge mig sitt nummer. I min dröm alltså. Så han är skyldig mig en hel del nu, den där Capa.

GLÖM INTE DESIGNUTLOTTNINGEN!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Sv; vilka fulingar att det inte står :P ;D Jag är sugen på något i tealfärg. Eller grönt. Haha det är det enda jag använder :P

2010-10-12 @ 12:11:02
URL: http://vintertroll.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Om du gillar Gorgonzola ost bör du testa de gorgonzola fyllda biffarna ; )

2010-10-12 @ 12:42:59
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0