Äntligen!



Har suttit i någon timma med en kille från Videofy.me som har försökt luska ut varför jag inte kan ladda upp filmer hos dem längre. Och han löste det - jag är så otroligt tacksam! Dessutom fick de svar på varför det inte fungerar för många av deras användare, vilket var enormt kul också - jag kunde ju hjälpa till. Har verkligen saknat videofy, youtubefilmerna blir ju enormt fula. Så nu kan jag ladda upp filmer där igen, och då blir det roligare att göra guider, så mer sånt nu.

Om du har samma problem som jag - att det inte händer något när du har tryckt på en fil som du vill ladda upp - så beror det antagligen på att du har någon form av antivirusprogram eller något som blockerar det hela. Videofy.me kommer lägga ut mer information om detta, men det jag behövde göra var att avinstallera ad-aware. Och nu funkar det som vanligt.
Trackback
RSS 2.0