Två frågor



FRÅGA

Jag har två frågor, för det första: din klocka, hur mycket kostade den?
Och hur har det fungerat med LCHF? Man ser på dig att du har gått ner i vikt, det strålar verkligen om dig!

SVAR
- Min klocka kostade 2290 kronor, och jag köpte den på Stjärnurmakarna/Smycka i Partille.
- Ååh, tack, vad glad jag blir. Om jag ska vara ärlig gick det inte jättebra när jag var i Australien, det fanns inte möjlighet att göra en ordentlig smoothie till frukost så det fick bli yoghurt och macka för att jag skulle stå mig. Sedan så var jag jämt hungrig, så det blev tyvärr en del kolhydrater, och jag kände att jag får ta tag i det när jag kommer hem igen, nu är jag på semester och får rätta mig efter min familj och vad de vill äta, jag kan inte sura för att vi inte äter LCHF-vänlig mat. Sedan blev det tyvärr också en del cola och så. Och vin. Så det är tveksamt om jag har gått ner i vikt. Men nu har jag börjat med det igen, och det känns bra.

Och sedan gör jag ju det för att jag har IBS-mage, så om jag går ner i vikt så är det faktiskt bara en bonus, men jag vill bara slippa min krångliga mage, som var superjobbig under Australienresan, så jag fick ju göra så gott jag kunde med kosten.

Och hur har det fungerat med LCHF? Man ser på dig att du har gått ner i vikt, det strålar verkligen om dig!

Kommentarer
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

Du, när du ändå e inne kanske du kan fixa en till sak. Det går inte att trycka på "november" i månadsarkivet.. (??)

2010-11-18 @ 08:17:00
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Charlotte

SV; Jaaa, det tycker jag du ska skaffa ; ) Det var sjukt roligt. Det fanns några låtar/dansstilar som påminde om Zuumba! =D haha!



Ja en fyra ;) Thihi Haha ok, men jag ska skicka numret till dig. Jag har inte hunnit skicka till alla. Kanske borde skicka ett mass-sms idag :)

2010-11-18 @ 08:24:32
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: Charlotte

SV; Haha ; ) Kanske, det ser lite roligt ut när man står och dansar! Det är fantastiskt egentligen, igår vägde jag 76, någit och jag vägde mig precis och är under 76 nu : ) Jag ska fortsätta med dansen så förhoppningsvis tappar man en hel del fram till jul : )

2010-11-18 @ 08:44:00
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: Charlotte

SV; Tack Sanna! Men du är också duktig och jag tror säkert att du kommer att gå ner några kg när du inte är på semester ;P



Har du mkt att göra nu innan du åker? :)

2010-11-18 @ 08:52:31
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

Tack så jätte mycket!!! :)



Oki, men jag kan väl kanske prova själv sen via dina filmer..

Lär ja mig inte säger ja till så får du fixa så de sköter sig självt :)



Tusen tack frö hjälpen iaf!!!!

2010-11-18 @ 08:59:55
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Charlotte

SV; Gärna! Om du själv känner att du hinner och vill :) Jag skulle kunna tis eller ons. Hur ser det ut för dig då? :)

2010-11-18 @ 09:01:32
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0