Home in a few hours

Toodles!

Nu sitter jag an en gang pa Heathrow Airport i London. Om vi ska prata svensk tid sa har jag flugit sedan... 7.30 igar morse. Helt galet. Men mamma var snall och gav mig ett halvt somnpiller nar vi lyfte fran Singapore, och arligt talat - det var galet. Nu vet jag varfor folk blir beroende av somnpiller; man somnade direkt nar man hade svalt det. Typ. Jag markte inte ens att vi lyfte, inte trycket i oronen eller nagonting. 6-7 timmar senare vaknade jag.

Sitter har med min nya fina cape, den ar underbar. Kopte den i Chinatown i Sydney i lordags, and I'm in love. Den ar svart med en volang utefter kanten. Jattefint. Ska visa nar jag kommer hem. Om ett par timmar det vill saga. Flyget till Goteborg ar tydligen forsenat, himlans ocksa.

Tank att jag ar har igen om tva veckor. Och da for en langre tid. Langtar verkligen tills jag flyttar hit. Har fatt sa fina mail fran familjen om hur de ocksa ser fram emot det och att barnen tycker att det ska bli roligt. Blev nastan lite rord nar jag laste.

Jaja, nu har jag pratat tillrackligt. Om ett par timmar avgar flyget till Goteborg, sedan ar jag hemma, all yours. Tills i helgen, da ska jag pa kongress med LUF. Men jag ska forsoka hinna med sa manga videos jag bara kan i veckan. Sa har ni nagot att se fram emot.

Puss puss
Trackback
RSS 2.0