Tävling på gång



Hej hörrni. För ett tag sedan skrev jag ett fototips om star filter. Jag köpte mitt för ett tag sedan på tvspelsweb, och det verkar som att jag ska få ha en tävling här på bloggen snart där jag lottar ut just ett sådant! Roligt va? Wie, jag är jätteglad. Ska bli kul.
Sitter och funderar på andra former av tävlingar, och jag tänker att nu när jag har lärt mig lite grann om illustrationer så kan jag lotta ut illustrationer, alltså att man får skicka in en bild på sig själv också fixar jag till den till en illustration. Jag är ju inte proffs ännu, men det kanske kunde vara en kul grej. Vad tror ni?

Så, ni får hålla tummarna för att jag får anordna en tävling med star filter, och sedan kör jag igång illustrationstävling om det finns intresse!

Kommentarer
Postat av: R E G H I N A

Va roligt med en tävling :) hehe det ser jag fram emot :D

2010-05-09 @ 22:37:08
URL: http://reghinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0