Tävling hos Tinkerbella

 

Hej hörrni!
Jag är med och tävlar hos Tinkerbella om en reflexskärm! Jag hade så gärna velat ha en sådan. Hur som helst; temat för tävlingen är sommar, och jag tycker att denna bild är somrig av sig med humlan i blomman och allt. Och blommorna i sig är vackra, och dessutom rosa - en underbar färg! Sedan är den väldigt ljus och jag förknippar sommaren med ljus. En liten touch av olika färger, det gillar jag också -
Det sista jag gillar med bilden är att det inte är det som är närmast eller längst ifrån som är i fokus, utan faktiskt det som är i mitten!


Tävlingen är i samarbete med tv-spelsweb.

Nu hoppas jag att Isabella tycker att min bild är fin, hihi.



GLÖM INTE MIN TÄVLING!

Kommentarer
Postat av: H A N N A - F O T O B L O G G

Sv: Varsegod :D

2010-05-16 @ 19:36:23
URL: http://vibyflickan.blogg.se/
Postat av: linnea

åååh, vilken fin bild mitt hjärta, du e gryyyymmmm

2010-05-17 @ 10:39:11
URL: http://hannahlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0