Q&A - mitt hår.



Fråga: Hej du! Ditt hår är verkligen fint! Undrar hur du fått den fina färgen? Funderar nämligen på någon liknande färg...Tack för en grym blogg!!

Svar: Jag har färgat det fram och tillbaka sedan jag gick i sjuan, alltså i nästan 5 år. Idag har jag en inte alltför utmärkande utväxt med min riktiga hårfärg, men färgen på topparna och så är färgat, och då har jag bara slingat. Har inte färgat hela håret blont (jo, någon gång i sjuan), utan strävat efter något lite naturligare och har då valt att göra smala slingor med en slinghätta! Jag har heller inte kört på en speciellt ljus blond, ville att det skulle fungera med min vanliga färg också. Inte för gult, och inte för vitt. Haha. Lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0