Ett kärt återseende - ute- & innelista!

Pilotbrillor med spegelglas
Detta är så galet snyggt tycker jag. Pernilla äger ett par och jag avgudar dem. Förhoppningsvis trillar ett par ner i min brevlåda snart från barabrillor.se. Något som är sjukt fräckt är ju att ta kort på dessa, och att de speglar omvärlden, eller vad man nu ska säga. Jag har storslagna planer med mina, haha.

Min spotify-lista!
Jag bara älskar min nya Spotify-lista, dancefloor heter den. Den känns så himla somrig på något sätt. Jag förknippar den verkligen med det här fina vädret som har varit nu på senaste! Mums.

Ny säsong av Entourage
Den 27:e juni visar HBO det första avsnittet av den nya säsongen. Jag längtar så himla mycket. För er som inte vet så är Entourage en manlig version av SATC, typ. Haha, nej, men det är jetset-liv i LA, och det är galet bra. Lagom långa avsnitt också!

Tävlingar
Att tävla kan vara det roligaste som finns. Jag har börjat få flyt på lite tävlingar här i bloggen nu, eller jag har ju det simpla illustrationsinslaget där ni kan vinna en inbjudan till bloggsvar. Sedan så är det ju star-filter-tävlingen i samarbete med tvspelsweb. Jag har faktiskt ytterligare två tävlingar på gång - kul va?






Att bara prata när man är full
Nu i studenttider så är jag berusad oftare än vad jag antagligen hade varit om det hade varit ett helt vanligt år på gymnasiet. Det är studentskivor, studentbal och de där "hänga-med-alla-sista-tiden". Men något jag verkligen hatar är när folk kommer fram till en och står och snackar på sådana här tillställningar, också kanske de säger något i stil med "Asså, jag pratar ju aldrig med dig i skolan, men jag tycker verkligen du är skön". När man sedan kommer tillbaka till skolan så hälsar de inte. Det är så himla tråkigt, och jag känner bara att... HERREGUUUUD!

CSI NY
Jag följer det slaviskt och kommer fortsätta följa det slaviskt, men de senaste tre avsnitten har varit riktigt dåliga. Jag vill inte ha så invecklade saker, utan mer "mörda-leta-hitta". Nu på senaste har det liksom varit.. "nej, men det var inte ens med mening att han skulle dö", ball säger jag då. Jag tittar ju på det för att det är spännande och man funderar på vad mördarens motiv är. Men helt plötsligt så finns det inget mördare. Nej, det har ballat ur lite.

Peeptoe
Detta är mest en personlig grej, jag kan nämligen inte ha detta, då mina nagelband på stortårna fläks upp och det blir mycket blod. Jag är helt enkelt lite bitter för att jag måste välja bort alla skor som har detta (och det är ungefär 80% av utbudet).

Sola
Fy farao vad tråkigt det är att sola. Inte nog med att man typ inte gör något - man svettas också! Så jäkla tråkigt. Jag hatar verkligen detta, men jag gör det ändå. Vem vill inte vara lite fräsch nu såhär i slutet av skolan? Jag vill, men det suger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. är reglerna över kommentarsrutan också redensek ? :)

2010-05-24 @ 17:20:26
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: Mirre

Jag gillar också pilotbrillor har ett par =D. Gillar inte heller att sola, men man gör det ju ändå. men jag kan fuska ibland och sola solarium eller BUSa mig =D



tack för du sa till, ska fiska minsann =D

kram

2010-05-24 @ 18:35:55
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Viola Stark

Åh, jag som älskar att sola!

2010-05-24 @ 20:45:34
URL: http://violastark.blogg.se/
Postat av: G A B R I E L L A

Om du solar med mig blir det roligare <3

2010-05-24 @ 21:31:13
URL: http://forcornelia.blogg.se/
Postat av: Petra

hahah Jag håller med dig om det du skriver om solning. :)

2010-05-25 @ 18:08:19
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0