Jag visste väl det...



Relient K

Owl City

Redan från början när jag hörde Fireflies med Owl City kände jag igen rösten. Det lät nästan exakt som sångaren i Relient K. Så jag började faktiskt googla lite, och jag hade rätt - det är sångaren i Relient K som sjunger Fireflies. Anledningen är att banden har ett nära samarbete, och Relient K:s vokalist har varit med i flera låtar. Riktigt kul, tycker jag. När jag slutade nian lyssnade jag på Relient K som en riktig galning. Känns som att de har kommit tillbaka lite nu, i Owl City's skepnad!


Kommentarer
Postat av: NinaEk

Jag älskar denna låt! Mjau!

Ja, visst hade jag hittat en hel del schnyggt! Vill att det ska bli sommar & festivaler nuuuuuuuuuuuuuuu.

2010-03-15 @ 12:26:59
URL: http://ninaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0