Nån som har lust att spåra på Kronan?

 



Hade den sjukaste kvällen i Vara igår. Egentligen så brukar man ju alltid köra med "What happens in --- stays in ---", men jag ska berätta hur sjukt det var.

Vi började med förfest hemma hos Carl, vilken varade till klockan tolv ungefär. Vi dansade en massa, jag och Lovisa, satt och pratade och drack cider och öl. Det var riktigt mysigt faktiskt. Vid tolv stack vi till Kronan där Hoffmaestro skulle spela, men väl där insåg jag att jag hade glömt mitt kort, så Adam fick ta ut pengar till mig. Och när vi kom fram till Kronan tänkte jag att jag inte hade något leg, så vi fick gå tillbaka till bilen och hämta min plånbok. Vi var inte inne på Kronan förrän typ halv två, och vad som hände mellan 12 och halv 2 har jag inte så stor koll på...

När vi kommer in så ska Hoffmaestro köra sina sista låtar, och det blir nån sjuk form av dans. Alla sprang fram och tillbaka framför scenen samtidigt som sångaren sa höger och vänster. Jag och Lovisa hamnade i mitten av allt, och hon tappade sina skor. Det resulterade i en del glasbitar i hennes fötter... och även på låren!

Vi var hemma hos Adam vid halv fyra, fastän Kronan stängde 2. Massa omplåstring av Lovisa, och jag var påväg till hotell Grepen för efterfest med Hoffmaestro, men trots min berusning insåg jag att jag kan ju inte lämna alla. Så jag fick några öl och sedan åkte vi till Adam. Somnade gjorde jag klockan 5. Efter vindruvor och en glasstrut i köket på Orragärdet.

Kommentarer
Postat av: kakanns

Haha det låter som en riktig helkväll (natt) ! fy för glasbitar i fötterna! kram!!

2010-07-23 @ 19:56:26
URL: http://kakanns.blogg.se/
Postat av: Evelina

Det låter som en vild och härlig natt ;D

2010-07-24 @ 12:08:12
URL: http://evelinarasmusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0