Inne- & utelista



Maxiklänningar
Jag älskar det. Det täcker de saker som kanske behövs täckas ibland, orakade ben till exempel. Och man känner sig väldigt uppklädd, även om klänningen i sig inte är så prålig. Hihi, I love it.

Pippi Långstrump
Jag älskar Pippi. Igår satt jag och kollade på SVT Barnkanalen (jag har börjat kolla på barnprogram, I know, men jag är ett barn...) och då var det den med sockerdricksträdet och när hon köper otroligt mycket godis. Den hade vi inspelad när jag var liten, så det var lite nostalgi på det, hihi.

Flätor
Just nu är det mycket flätor i mitt hår. Eller ah, inte för stunden, men de dyker upp mer ofta nu. En fläta som ett diadem, mittbena och två flätor bak, fiskbensfläta, inbakad fläta... Ja you name it, det är skitsnyggt! Slarvigt ska det vara också!

Djurmönstrat
Jag själv skulle nog inte passa så bra i vare sig zebra eller leopard, men jag tycker det kan vara otroligt snyggt på andra. Jag kanske ändå borde inhandla en zebrarandig tröja? Jag såg en tjej på Smögen som hade det, och det var supersnyggt!





Charlotte Perelli

Henne har jag verkligen aldrig gillat! Botox i hela ansiktet, hon ser inte naturlig ut, och det tycker jag är lite tråkigt. Hon ser verkligen bara uppumpad ut. Och så är hon ganska töntig. Såg henne på Lotta på Liseberg, och hjälp, det var så jag låg ner med huvudet i soffan för att slippa se - jag skämdes liksom å hennes vägnar.

Mustasch
Nej, killar, snälla, inte mustasch. Förlåt, men för mig är mustasch 1. Günther, 2. Hitler, 3. Stalin, 4. Borat. Jag vet att det är mustaschkamp och allt just nu, men snälla, ta bort den när det är över!

Flipflops
Nej, jag tycker verkligen inte flipflops är något snyggt. Det flippar dessutom otroligt irriterande. Det funkar till stranden, men inte på stan. Det ser lite... hmm... jag vet inte vilket ord jag ska använda, men trashy funkar nog. Det är ganska så 2005, också. Och en sak - OM DU HAR VÅRTOR, SNÄLLA, HA INTE FLIPFLOPS, det ger mig lite obehagliga känslor.

Mörkt nagellack
I sommar känns ljusa, pastelliga färger, alternativt starka färger, helrätt. Men svart... Nej, det känns för vintrigt. Mina Chanel-nagellack åker in i byrålådan, långt in. De får komma fram först i oktober igen.

Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

men borat är ju å andra sidan awesome! :D HIGH FIIIVE

2010-07-05 @ 13:44:16
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: mikaela ~

skulle du kunna visa hur man lätt gör en fiskbensflät? (a

tackar isåfall! :>

2010-07-05 @ 19:12:20
URL: http://miikaeelaliindeer.blogg.se/
Postat av: sysslingarnas

bra lista sanna! :D

2010-07-06 @ 18:48:12
URL: http://sysslingarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0