Q & A - Varför har du Photoshop CS?

 

Q: Varför har du inte uppgraderat ditt Photoshop till en nyare version, till exempel CS4?

A: Jag har haft CS-versionen i över fyra år, och känner programmet nästintill utan och innan. Jag har provat CS2, vilket enligt mig funkar, och även CS4 - men det hatar jag verkligen. Till exempel att allt öppnas i ett fönster, och sedan får man sitta och separera alla bilder så att de hamnar i varsitt fönster. Jag är van vid att ha varje bild i ett fönster, jag tycker det är lättare att jobba då. Och, det som verkligen avgör är kedjefunktionen, att man kan kedja ihop lager i lagerpaletten och på så sätt flytta dem alla samtidigt, eller lägga dem samman till 1 lager, trots att det är lager emellan.


Kommentarer
Postat av: KevinF

Heej Sanna, ehm.. verkligen grymt tacksam för svar! Så, om du bara kunde svara på det så undrar jag hur man flyttar menyn ett snäpp till vänster / höger.. alltså så att det blir ett mellanrum mellan bloggen och menyn! Grymt tacksam för svar!

XX

2010-02-18 @ 17:05:27
URL: http://kevinf.se/
Postat av: Julia

svar. tack:D kram.

2010-02-18 @ 17:38:46
URL: http://juleas.blogg.se/
Postat av: Jessika

Jag sysslar rätt mycket med foto & bildredigering, och jag tycker Cs3 räcker gott och väl.

Har aldrig testat Cs4, men jag tror inte att det är något jag skulle ha så mycket större användning för. :P

2010-02-20 @ 19:24:47
URL: http://ettcitat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0