Nyårshostel bokat!

 

IT'S GONNA BE A GOOD NIGHT!



Nu har jag och Therese bokat vandrarhem för nyår och det ska bli så galet kul! Jag är väldigt exalterad!!! Hihi. Gud vad jag blir på gott humör av att skypa med den tjejen, helt galet. Också hade jag en trevlig liten chat med Tobey också, honom blir man också på glatt humör av! MÄRKER NI LIKSOM HUR GLAD JAG ÄR?!

Lucka 14 kommer dröja på grund av detta, jag har babysittat under kvällen och nu har vi skypat i en timme och planerat nyår och allt sådant. Jag fick prioritera det, hihi.

Nu väntar varm dusch och sedan krypa ner under täcket! Imorgon ska jag till Brent Cross med Katy. Ska köpa mig en ny mobil - som ni såg i inlägget nedanför.

Och Samsung må vara dåliga telefoner, men det är bara för ett par månader tills jag åker hem och min iPhone blir min igen... Som au pair har man inte råd att lägga 6000:- på en iPhone... Så sluta tjata om att den är dålig, thank you very much.

Kommentarer
Postat av: Emilie

hah, jag har en samsung wave och det är den bästa telefonen jag haft :D

2010-12-15 @ 08:24:44
URL: http://vintertroll.blogg.se/
Postat av: Mirre

Ohh great, klart att det blir en bra telefon. Jag har hft samsung och jag har inget att klaga på. Låter som ett toppennyår =D

kramar



Åker du hem över julen?

kramar

2010-12-15 @ 10:17:21
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Dannielle

2010-12-15 @ 15:46:13
Postat av: Dannielle

Jag längtar till nyår, får besök av en kär vän som bor 50 mil bort!

2010-12-15 @ 15:46:48
URL: http://rexmatte.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej,

Hamnade här och ser att du är i London.

Jag har bott i London i 12 år, och min 28åriga dotter är född där också. Visst är det fantastiskt?

Älskar staden som aldrig sover!!

Bor dock sen 21 år tillbaka i Sverige igen... men längtar ofta tillbaka.



Måste bara säga att OM du ska vara i London över nyåret - se då till att vara i Trafalgar square vid 12-slaget!! En upplevelse som är svår att slå!!

Mängder med människor som kramas och önskar varann ett gott nytt år!



Ha det bra

kram

2010-12-15 @ 21:20:58
URL: http://lenaljung.blogspot.com/
Postat av: Lena

jag igen... hehe..



Se till att ändå ha nån nattklubb eller fest att gå till före/efteråt... men trafalgar är en upplevelse för det är en sån folkfest.... inget ställe alltså som man 'hänger' på hela kvällen. Usch så kallt det skulle vara!



Ha så kul och njut av din tid i London!

2010-12-15 @ 22:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0