Lite lycka



Jag har precis suttit i en telefonkö på 15 minuter för att få klargjort varför jag får sådana sjuka fakturor från 3. Jag har ju fri surf, men ändå debiteras jag varje månad på sjuka summor för mitt surfande - om jag blir arg? OHYES!

Nu har jag talat med en riktigt dryg kvinna i en kvart, och hon sa att det har blivit fel, att det aldrig ska hända igen och yada yada yada. Så nu har jag inte alls lika mycket att betala - wiho, 550 kronor surf är puts väck och jag kan andas igen.

Jag har dock lärt mig en sak: ge dig aldrig, kunden har rätt i de flesta avseenden och kundservices jobb är att serva mig som kund (det hör man ju på namnet). Så stå på dig!

GLÖM INTE DESIGNUTLOTTNINGEN.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har oxå frisurf men jag fattar nt vrf jag behöver betala jag har oxå ringt och pratat men kvinna jag pratade med sa att om jag använder mer än 1mb internet o sånt så måste ja betala asså kallas de här för frisurf ?

2010-08-16 @ 14:26:26
Postat av: Ottilia - FOTO

Usch, sånt där tjafs tar bara onödig energi. Skönt att det löste sig i alla fall!

2010-08-16 @ 20:55:59
URL: http://lindellottilia.blogg.se/
Postat av: felix

hade med 3 innan och de var bara massa klydd med det hela tiden.

de hade blivigt ''fel'' o.s.v

så skaffa telenor och de är mycket bättre.

min pappa har frisurf på telenor med och de är inget krångel med det :)

2010-08-16 @ 21:48:46
URL: http://kidforever.blogg.se/
Postat av: helena

jag jobbar själv i en kundtjänst hos en stor telefonoperatör och jag kan lova dig att det är lika många gånger som kunden har fel. Så nej, kunden har inte rätt i de flesta fallen. Faktiskt tvärt om för att den har missat att läsa avtalsvillkoren och dylikt men i ditt fall så hade du säkert rätt

2010-08-19 @ 21:58:24
Postat av: sofia

du har gjort en jätte snygg design på gratis designer men det funkar inte på mig. kan du kanske gå in på den sidan och skriva till mig :)

2010-08-24 @ 16:44:55
URL: http://sofiawass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0