Japan


Fy farao vad jag skulle vilja åka till Japan. Jag har ju varit i Shanghai och Bangkok, men jag har en svag känsla av att det är ännu coolare i Tokyo. Också kan man ju äta hur mycket sushi som helst. Fy vad gott det skulle vara! Ska förresten äta sushi imorgon... Hur som helst - jag skulle så gärna vilja åka dit. Har sett riktigt coola bilder, och hört från vänner hur fräckt det är. Sedan har man ju sett Fokis bilder om det, och det ser helt sjukt härligt och upplevelserikt ut. Har även läst lite på en hemsida som heter Allt Om Japan, och det verkar ju helt fantastiskt! Åh vad jag vill åka. Nästa resmål ser ut att bli Australien, för att hälsa på Camilla. Men därefter ska jag tjata hål i huvudet på mina föräldrar att det ska bli Japan! De är ju alltid ute efter upplevelser (solsemester existerar inte i deras värld) och då måste ju Tokyo/Japan passa perfekt.

Om inte annat kan jag ju åka dit själv. Jag vet ju inte riktigt vad jag ska göra i höst/vår, så en tripp till landet i öst kanske skulle vara något? Jag vet inte. Eller jo, jag vet ju att jag vill åka dit, men mest på upplevelsesemester då.
Har ni varit i Japan? Vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: David

När ska du åka ner och hälsa på henne?

2010-08-02 @ 18:57:16
Postat av: johanna

det var så lite! :) hoppas att det blir bra. tänk bara på att inte ha i shampoot allt för länge första gången, det kan bli blått!

2010-08-02 @ 19:53:51
URL: http://mixband.blogg.se/
Postat av: Paula

Japan är ett av mina favoritländer. Jag skulle också hemskt gärna vilja åka någon dag :)

2010-08-02 @ 20:35:32
URL: http://paulafoto.webblogg.se/
Postat av: Melina

Det är ett ställe som jag ochså skulle vilja åka till :)

Det värkar liksom hemtrevligt där :D

så skulle inte tacka nej till en resa dit :)

Icke sa Nicke ;)

Kram

2010-08-02 @ 20:59:07
URL: http://mencepe.blogg.se/
Postat av: Mirre

Hej vännen, fin du var i det blonderade håret, jag har satt upp tid för att ta bort mitt sådant blonderade och bli mörkare =D..



Ohh man har alltid ngt drömresemål, jag vill till Irland =D

kram

2010-08-02 @ 22:11:09
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: - MENIVER -

Åh.. jag skulle med villja åka ditt. Min pappas kompis bor i Shanghai. :)

2010-08-03 @ 09:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0