Let's have a party, y'all!



Wie, då har jag också upptäckt den nya versionen av Spotify. Så jag har suttit och snickrat upp en fin liten lista - för idag är det valborg!!!!!!!!ettetttettt111, och jag är laddad - så att man har lite nu inför kvällen. Jag ska ta tåget om 1½ timma och åka hem till Perra, där vi ska förfesta lite grann. Vi börjar tidigt, fyra ska jag vara där. Studentskivan på Karisma kommer igång vid 19.00 så man får vara ute i god tid, haha. Nej, men jag dricker ju inte speciellt mycket, grejen är bara den att i studenttider så är det nog inte meningen att levern ska må bra. Nej, jag ser den som något ont för tillfället - DEN MÅSTE STRAFFAS!
By the way - nya favoritlåten: Sugababes - About a girl!

Kommentarer
Postat av: Igeland

Kan du inte länka listan satt vi andra också kan få den? (;

2010-04-30 @ 15:26:19
URL: http://igeland.blogg.se/
Postat av: Ida och Josefine

Hur får man den nyaste versionen? :D

2010-05-02 @ 17:09:32
URL: http://buump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0