Stockholm update

Hej darlings,
nu sitter jag på hotellrummet (läs; sviten). De bygger om nere i t-banan och en ombyggnadsbil har börjat brinna så t-centralen är utrymd. Vi har varit ute och shoppat sedan tio imorse; vi har hunnit med att fika på Mocco, besökt Bobbys hårstudio/fikat på Wayne's, kollat igenom alla våningar på Åhléns city, tittat på Mrs H, Urban Outfitters, Gallerian, Nybrogatan upp & ner, Drottninggatan upp & ner.

Vi har sett:
Hanna Graaf
Lars Leijonborg
Kristoffer Rahlenfeldt
Hans Wiklund
Lena Endre
Andrej Lunusjkin (Sandor i Sandor/Ida)
och även en svensk skådespelare som ingen av oss kan namnet på, kom cyklande nerför Nybrogatan...
Jag har köpt:
Solpuder, oversizetisha, ögonbrynspenna, torrschampo, puder & en blus från H&M (olika märken dock)
En kofta från Gina Tricot
Latexleggings från Bikbok
Nagellack, glansspray, rött läppstift & två armband från Åhléns
En weekendbag från Accent
Trosor och nitskärp från Lindex
En kofta från Zara

Internet här på hotellet är inte speciellt bra vilket gör att jag tyvärr inte kan ladda upp bilder - ni får se bilder när jag kommer hem istället.
Klockan åtta har vi ett bord på Grodan, som ligger bakom Sturegallerian och vi står även på gästlistan på Laroy, så nu ska vi bara springa ner till H&M och köpa lösögonfransar, duscha, fixa oss i ordning och ge oss ut på stan igen. Ska bli gott med en så underbar middag - menyn på Grodan är helt fantastisk. Sedan får vi se om vi går vidare till Laroy eller stannar kvar. Vi hörs imorgon när jag kommer hem, tågresan ska nämligen spenderas med min teoribok för körkortet - YAY.
Trackback
RSS 2.0