Gapflabb!






Ja, jag brast faktiskt ut i ett riktigt flabb när jag läste denna kommentar. Verkar som att det finns en liten, liten detalj som den här töntpersonen inte har fattat (bor i närheten av mig, och vågar inte ställa upp med namn, så måste ju vara någon i min närhet - right?) - Sannas Rum... Vad kan det betyda? Min blogg heter väl inte eveelinaahhhhhs rum? I alla fall inte sist jag kollade. Och det är just vad den är - den är min. Jag skriver precis vad jag vill i min blogg. Ingen ska komma och säga åt mig vad jag ska skriva. Men detta är bara patetiskt, en person som inte vågar stå för vem hon/han är och väljer ett så töntigt namn som eveelinaahhhhh, löjligaste jag varit med om.

Om jag hade skrivit så mycket jag velat om min pojkvän hade ni fått läsa sida upp och sida ner. Jag förstår inte ens varför jag ska behöva försvara vad jag skriver om - jag skriver om vafan jag vill! Sannas Rum är mitt rum, mitt ventilationssystem, där jag vädrar åsikter, tankar och känslor som jag vill dela med mig av.
En detalj ni kanske borde tänka på nästa gång - sluta läs då, för ärligt talat så bryr jag mig inte. Jag bloggar för min egen skull, ingen annans!

 


Kommentarer
Postat av: sveaj

Superbra försvar! Folk ska inte sitta o kommentera sådär, det är ens egen blogg och man skriver (oftast..) för sin egen skull! Jag tycker dessutom det är gulligt när du skriver om honom, det är fint att visa kärlek och saknad för någon man älskar.

2009-09-22 @ 20:10:10
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: Neha

Precis, hon kan väl hoppa över dom inlägg som hon märker att hon inte vill läsa. Och ja det är din blogg, du skriver vad du vill.



Glöm inte att du är bäst=)

2009-09-22 @ 20:12:55
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Sanne

Jösses... Man slutar aldrig att förvånas av idiotiska folks kommentarer! Det är väl klart man ska få skriva vad man vill i sin egen blogg!

2009-09-23 @ 06:04:15
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Lisa

Håller med! Du får skriva absolut vad du vill! Btw.. din blogg är underbar.. Men det vet du!

2009-09-23 @ 09:36:00
URL: http://lisaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA, ägd? Jag hatar personer som för det första inte kan sta för vem dem är och för det andra säger at bloggare vad de ska skriva om. And who am I, that's the secret only secret I'll never tell. Kolla bara ip-adressen eller the lack of a med en ring ovanför sa är det ju ganska obvious ;D haha

2009-09-23 @ 21:10:02
Postat av: Anonym

eller så struntar man bara i att ens bry sig om såna kommentarer... huvudsaken är väl att du vet vad du vill skriva om å att du gör det på ditt sätt, sen vad andra tycker är ju skitsamma..

2009-09-24 @ 00:12:50
Postat av: johanna lomander

jag älskar din blogg och du har så rätt, du får skriva om exakt VAD DU VILL. knäpp person det där, som på fullaste allvar tror att den kan påverka... skumt, fortsätt som du gör! :)

2009-09-27 @ 17:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0