Bokmässan - på fältet

HERREGUD SÄGER JAG BARA!
Caps Lock är definitivt befogat till det. Det var helt crazy på Bokmässan - heeeelt sjukt! Jag, som hade med mig en stor bag också efter min övernattning hos Frida igår, fick verkligen plöja mig fram. Jag insåg till slut att jag lär aldrig mer träffa människorna som knuffades omkring därinne, så jag bestämde mig för att ta till de vassa armbågarna och helt enkelt bara gå rakt fram och skita i vad som stod i min väg. Bra taktik.

Jag köpte lite tidningar, lite böcker och en kokbok till min kära mamma. Lycklig jag är över att ha en sådan fin mamma! Klart hon ska ha en bok. Det blev gamla Veckorevyn och ELLE (20 kronor styck på Bokmässan) och även tre pockets.



14 år till salu
(som jag har fingrat på länge) - Caroline Engvall
Sex & kärlek
(för att den är så jävla snygg, läsningen bryr jag mig inte om, det är alldeles för mycket Kamratposten över det hela) - Katerina Janouch
Att älska en porrstjärna en sedelärande berättelse
(biografi) - Jenna Jameson och Neil Strauss

Kul att jag köpte tre böcker som alla handlar på ett eller annat sätt om sex...

 



Förra Veckorevyn & ELLE.

 

 


Kommentarer
Postat av: Neha

Haha, kanske det fast å andra sidan är det något som är ett "inne ämne" Tycker det borde vara lite ute igen.

2009-09-26 @ 18:02:18
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har läst alla dem där böckerna och alla handlar om porr eller sex. är det såna böcker du brukar läsa?

2009-09-27 @ 16:03:45
Postat av: S A N N A ♥

Svar till Anonym:

Precis som jag skrev insåg jag att jag bara köpt böcker om sex. Men ja - självklart är jag intresserad av sex, vem fan är inte intresserad av det? Jag är ju inte direkt asexuell?

2009-09-27 @ 18:09:21
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Lisa

kul med nya böcker att läsa!

2009-09-28 @ 09:25:18
URL: http://lisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0