15.45 - en update från bussen

Hej min fina blogg.
Just nu sitter jag på bussen hem. Jag har en resa på ungefär 6 timmar framför mig. Usch för bussar. Jag vill åka tåg. Idag har vi varit på Gustav III antikmuseum (faktiskt ganska intressant, men man var så trött så att man höll på att avlida) och efter det promenerade vi bort till Vasamuséet för att äta lunch, se den berömda Vasabåten (eller fartyg eller vad man nu säger om en såndära medeltida sak) och även gå på en Titanicutställning i en av båthallarna. Det rekommenderar jag verkligen. Jag är själv ett Titanic-fan, har garanterat sett filmen galet många gånger, för många gånger antar jag. Det var en utställning med bland annat saker från överlevande och icke överlevande. De hade byggt upp en första-klass-korridor, och en färsta-klass-svit. Det var väldigt häftigt.

Hur som helst. Jag har fått en del frågor i kommentarerna, och jag ska svara på det så fort jag har tid. När jag kommer hem ikväll är det bums i säng - jag måste få sova ut. Det har jag inte gjort sedan i förra veckan.
Och imorgon åker jag till Kina. Wiiiiiie!

Bilder får ni så fort jag har landat, och känner mig utvilad, men ni kan få någon nu!


Kommentarer
Postat av: Helena

Gud vad spännande med Kina! Hoppas du får det bra :)

2009-10-23 @ 22:35:00
URL: http://ugglapuggla.blogg.se/
Postat av: h a i d i s -

*SV:* tack så mycket :)



Ursäkta för att jag svarar så sent ^^,

fick din kommentar för ett tag sen.

2009-10-23 @ 23:44:42
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0