En fredag utan dess like



s, g, l

Oh my god! När man har så här mycket att göra så blir jag lite distraherad... Jag ska ha psykologiprov idag, så det är väl lika bra att dra på med termen för mitt stressande. Jag stressar inte, men enligt boken gör jag det - jag använder mig utav en distraherande strategi. Jag tänker på roliga saker och slipper därmed oron. Jag får en liten "andningspaus" och sedan kan jag återfå en känsla av kontroll.

Ja, idag är det fredag. Om 45 minuter ska jag hålla ett argumenterande tal i presentationstekniken. Jag har inte tagit på mig. Sedan är det psykologiprov. I eftermiddag hade jag tänkt hinna med följande:
- göra lite på bloggdesignerna.
- plugga körkortsteori på körskolan.
- gå till en teliabutik och fråga vafan de har gjort med mitt kontantkort.
- plugga inför debatten imorgon.
- hämta ny medicin på apoteket.
- klockan fyra är det Lång DS.

Jag har typ 2½ timma på mig att göra allt det andra. Det gör lite ont i magen när jag tänker på det. Är det så det känns när man är stressad? I don't know. Men - all fokus till nummer ett nu - hålla tal!
Trackback
RSS 2.0