Haidi tipsar om designförsäljning

Den sista duktiga designern som jag ville ha med i denna följetong var självklart allas vår Haidi. Haidi är superduktig, verkligen. Så, här kommer hennes svar. Är jättetacksam att hon ville vara med, vet att hon har mycket att göra just nu! Så tack Haidi!



Mina designer kostar 200kr styck.




Förr hade jag runt 100kr men det är nu höjt för att de är mer eftertraktade än då. Det beror även väldigt mycket pga tid, funderar på att höja priset ytterligare eftersom det är väldigt många som köper design av mig, och min tid räcker oftast inte till.




Ibland kan det hända att jag skriver det i något inlägg, annars mejlar de mig och frågar ifall jag säljer bloggdesigner, självklart säger jag JA då ;)




Kör ditt egna race och uppfyll kundens krav så går allt bra!
Trackback
RSS 2.0