Silence is everything

Det blev inget shoppande igår, och inte heller bio. Jag och Mattias bestämde oss för att mysa hemma i soffan istället med lite godis och hockey. Det blev läggdags ganska tidigt för båda var trötta, for your information typ.
Och vad betyder detta? Jo, att jag ska köpa skorna idag istället - såklart! Jag ska även träffa Mae Liz och Moa, vi ska ta en fika när jag ändå är i stan. Så min dag ser ut som följande:

In till stan och köpa:
- skor
- present till Nathalie
- lösögonfransar
- kanske något att ha på sig
...och fika med tjejerna!
Övningsköra till kusinen som har fyllt 18.
Åka hem till Nathalie och fira att hon har fyllt år.

Kommentarer
Postat av: amanda

åh va mys! vad köpte du till nattis ? :D

2009-05-09 @ 11:57:17
URL: http://ate.blogg.se/
Postat av: nathalie :)

aha aha ;) vad blev deför nattisen då? haha:P

2009-05-12 @ 18:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0