Ms Nyfiken

Okej, jag fick en chock igår när jag la mig och kollade på det sista avsnittet av Desperate Housewives för denna säsong.Det slutade nämligen väldigt spännande, eller med en stor, stor, stor fråga! Hur kan de lägga av utan att jag har fått veta vad som händer? Det är helt absurt, hur tror de att jag ska överleva?
Jag kommer inte göra det.

Och det finns inte ens ett air-date (ett sändningsdatum) för nästa säsong. Så det blir till att vänta, vänta, vänta! Förra året när fjärde säsongen var slut och jag trodde att det var slut för gott var jag tvungen att gå in och googla på spoilers (det berättas vad som ska hända) för att jag var så nyfiken och för att jag skulle bli övertygad om att det verkligen skulle komma en ny säsong.

Jag är lite smått förstörd nu. Men vi kan säga såhär:

- Jag hoppas att Mike gjorde rätt val.
- Jag hoppas att Lynette och Tom överväger att inte göra det (är de katoliker by the way?)
- Jag hoppas att Susan mår bra.
- Jag hoppas att Gaby blir lite snällare mot Anna.
- Jag hoppas att Bree kan ta sig ur det.



Bild - jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0