Dagens Outfit

Det blir en lite tråkig outfit idag, jag ska nämligen iväg och jobba för VD-sektreteraren på Inter Sport, och enligt min mamma måste man ha följande: Ej urringat, riktiga skor som det inte är hål i, heller inte jeans med hål i, inte för mycket smink, absolut inte avskavt nagellack (ska bort), gärna glasögonen, ett glatt leende och vara effektiv. Jag känner pressen smyga sig inpå. Kvinnan har makt, hon är VD-sekreterare och kan antagligen sitt jobb bra. Dessutom är hon typ 60 år, så det blir till att inte skratta, inte öppna munnen för mycket och visa vad jag har i tungan...
Men såhär ser jag i alla fall ut. Effektiv är min starka sida tror jag.



Jeans - Replay
Tröja - Gina Tricot
Skor - Esprit
Sjal - H&M
Armband - Pilgrim
Klocka - Guess


Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen har du strumpor i skorna!

2009-05-29 @ 11:31:48
Postat av: MM

Den där sjalen är jättefin! Köpte du den nyligen? Alltså, tror du att den finns kvar i affärerna? Tihi...

2009-05-29 @ 13:51:12
URL: http://littlemissmagic.blogg.se/
Postat av: anna

snygg! :)

2009-05-30 @ 12:08:04
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

Nominrera din blogg till vekcans bloggt på min blogg !

2009-05-31 @ 07:03:43
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0