Pernilla muntrar upp mig

Ibland är inte saker och ting som man tänkt sig. Jag befinner mig i en sådan period just nu. Jag känner att jag inte har kontroll över allting, och det är jobbigt för mig, för det har jag haft väldigt länge. Men det beror inte på människor i min omgivning, utan allt detta är något som pågår inom mig. Jag vet att om ett par dagar kommer jag att uppskatta det som händer just nu, jag blir en erfarenhet rikare. Men för tillfället är det lite jobbigt. Då tycker Pernilla att jag ska se på Mia och Klara, det avsnittet med Jennifer och den äldre damen. Jag skrattar och jag är glad. Jag är en glad person. Som Towe så fint sa i sitt tal till mig i fredags. Jag stänger det inte inne, för jag har låtit det komma ut nu.
Tyvärr har inte SVT embed-kod, så jag kan inte lägga upp avsnittet, utan ni får titta på det här.

När jag även skriver vill jag tacka Emma, som gav mig Spotify idag!

Kommentarer
Postat av: G Ö T E B O R G S F L I K KA

varsegod D

2009-03-03 @ 07:18:56
URL: http://goteborsflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0