Jag är helt makalös!

Jag funkar inte! Jag går inte!
Jag tror verkligen att jag kan det här med tåg och spårvagnar - men det är dags att inse att jag inte är sådär grym på det! Jag har ju, ett antal gånger, lyckats åka fel, suttit på söndriga tåg... Det har skett, nu ska vi se - söndrigt tåg två gånger på två månader, fel spårvagn två gånger på två månader, fel tåg en gång på två månader. Det är ganska många gånger.
Och idag hände det igen!
Jag skulle åka till Expen på Sten Sturegatan, och då ta tvåan eller tretton. Men jag tänkte inte så jättelångt, för det var nämligen 20 minuter kvar tills tvåan skulle gå, så då tänkte jag att jag skulle slippa frysa om jag tog elvan, och gick av vid Norra Ullevi. Men good Sanna - elvan stannar inte vid Norra Ullevi. Den stannar först vid Gamlestadstorget..

Ja, så där fick jag sedan stå och vänta på sexan - som faktiskt funkar bra, för den går direkt till Skandinavium, precis vid Expen. Så det var helt okej. Och jag fick 20 minuters värme och upplevelse istället för 20 minuters kyla och väntan på tvåan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0