I love singing

Just nu sitter jag på mitt rum, som är himla stökigt (den som tror att jag är städad och "pedantisk" har sjukt, sjukt, sjukt fel!), och min kära, söndriga rullgardin är neddragen. Den har inget "rull-snöre" längre, utan jag måste klättra upp på en stol och rulla upp den för hand. Om jag drar ned den, vilket jag oftast inte gör - för jag orkar inte rulla upp den sedan, så är den nere i ungefär en månad, innan jag kör en riktig storstädning på mitt rum, då får den åka upp igen. Så nej, pedantisk är det minsta jag är.

Jag ska snart åka till Alingsås - till livscoach Ingvor. Superhärligt, jag får alltid nya krafter efter att jag har varit hos henne, hon ger mig alltid en positiv syn på livet, och jag är alltid så lycklig när jag lämnar hennes rum i HSB-huset.
Efter mitt besök i Alingsås ska jag åka hela vägen till Göteborg, och gå på uppstarten av LUF Storgöteborg. Det är en bra erfarenhet tror jag, jag vill se lite hur det går till inför nästa veckas uppstart av LUF E20.

Men nu till vad jag sysslar med just nu! Jo, jag sitter som sagt på mitt stökiga rum. Mitt på golvet. Där sitter jag. I skräddarställning. Med ett glas röd mjölk (finns det något godare?) och ett stycke mörk choklad med mintsmak. Vad sysslar jag med på golvet tänker ni, jo, jag sitter och går igenom en massa papper samtidigt som jag sitter och skrålar Broadway-versionen av Lejonkungens "He Lives In You". Underbar låt, och den är på högsta volym. Jag inser att mitt rum verkligen behöver städas, men det får bli imorgon; jag har verkligen inte tid just nu!



Vet ni att jag är jättelycklig? Jag är nog den gladaste personen i hela världen.
Och jag vet faktiskt inte varför. Jag sitter och drömmer mig tillbaka till Broadway just nu.
Underbart!

Kommentarer
Postat av: elin

jag älskar också att sjunga :)

det är så himla roligt!

super fin blogg My like!

kramis

2009-03-11 @ 16:48:56
URL: http://gladje.blogg.se/
Postat av: sanna

Ååå, min kusin Hanna bor i Allingsås! :)



Jag sjunger inte mkt, men jag gillar musik, i bland. ;P



kram!

2009-03-11 @ 20:40:52
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: amanda

Åhhhhhhh den låten! love it!

2009-03-11 @ 21:57:28
URL: http://ate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0