I want fabulous

Måndag: Sovmorgon! Tack, Gud. CL i Göteborg, Josefine och Jonatan ska debattera om OS i Kina, det lär bli intressant. Och kul att träffa alla igen! Sedan ska jag och Camilla på förhandsvisningen av En Shopoholics Bekännelser.
Tisdag: Åka till Borås, med Camilla och Kajsa (hoppas jag!) för att lyssna när Josefine håller i CL och berättar om Latinamerika.
Onsdag: Efter skolan är det dags att lätta på hjärtat hos Ingvor. Sedan är det Göteborgsstormöte inne i Göteborg. Jag lär komma för sent, men vill ändå vara med!
Torsdag: Jag är ledig. Ganska skönt faktiskt! Jag tror att jag ska åka till stan och inhandla presenter för fredag, samt köpa nytt smink. Jag måste ju även träna!
Fredag: Tjejmiddag - fira Gabbi & Corri, och sedan utgång eller fest - beror på utbudet.
Lördag: Inget inbokat, men om det inte är fest på fredag är det garanterat det på lördag! Jag ska sova länge i alla fall.
Söndag: Heller inget inbokat, och jag måste medge att det är väldigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0