En galen kväll

Ja, det blev inga bilder från igårkväll, när jag befann mig hos världens bästa Linnéa! Ärligt talat tror jag inte att det var en enda blixt under hela kvällen. Visserligen var jag bara där i tre timmar, men ändå! Kamerorna verkar ha varit bortblåsta. Jag blev i alla fall väldigt glad av Linnéas artonårsfest - lite nere av att hon själv inte kunde njuta fullt ut, då folk verkar tro att det är okej att smutsa ner och göra livet surt för den som har festen - det var jättetrevligt, och Linnéa hade verkligen gått in för det. Hon bjöd på rosa princesstårta (heter den orkestertårta då?) och Asti Cinzano!
Man borde verkligen se och lära från denna dam - hon kan det där med att festa till det!
Tack igen, älskling, det var hur bra som helst!


Sött och gott, passar mig perfekt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, Asti! har ett svagt minne av att jag druckit det och fort gick det, för gott var det :D



Förresten Sanna, jag orkar snart inte mer!! Får typ 10 kommentarer varje dag om hur snygg min header är.. haha, så du ska ha creds för den och veta att du får dagligen kommentarer om hur duuuktig du är :)

2009-03-08 @ 23:21:02
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: linnea

ååh! bäästa du vad gullig du ääär:D! gladatt jag har dig! <3<3<3<3<3<3

2009-03-09 @ 16:23:04
Postat av: Hanna old klasskamrat

Martini Asti är inte dumt ;P

2009-03-09 @ 22:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0