Ska vi ta en sista-minuten, eller?

linnea säger:
vad ska du göra ikväll?!?!?!??!
sanna säger:
jag ska packa, själv?
linnea säger:
packa?!
sanna säger:
ah, ska till gotland på söndag.
linnea säger:
stockholmsveckan?
sanna säger:

nej, almedalsveckan.
vad ska du själv göra?
linnea säger:
jag har ingen aning, men det är så många som ska ut, så tänkte om du med skulle det :)
sanna säger (efter många om och men):
okejdå, jag följer med!

Ja, såhär brukar det blir med Linnéa, i sista minuten följer jag med henne ut. Vilket alltid är lyckat, för hon är den bästa personen man kan gå ut med om ni frågar mig! Så nu ska jag dra till Chez på förkrök och sedan blir det Keybar!



Linnea drar med mig till  Hot Chili.



Linnea drar med mig till Keybar.



Linnea drar med mig till BLVD.

Kommentarer
Postat av: sara

*Snälla snälla jag måste få svar på frågan! Hur gör man när en bild är förstor för att laddas upp på bloggen, i mitt fall en header bild. Asså bilden tar mer en 8mb finns det någon sidag som man oxå kan göra på och ta html koden/länken?????? skulle vara evigt tacksam för svar // Sara*

2009-06-26 @ 21:26:53
URL: http://saraooelin.blogg.se/
Postat av: linnea

vääärldens bästa o snyggaste tjej är du!

hoppas du har safe S nu.... mohaahah <3<3<3<3<3

2009-06-27 @ 02:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0