Sannas bloglovin'




BLONDINBELLA
Blondinbellas blogg går verkligen i vågor tycker jag, det är inte alltid den är spännande och bra. Men det är så nära svensk, lite yngre chic lit man kommer, tycker jag. Och jag älskar ju Stockholm, jag älskar hennes kläder, hennes hår, hennes skor! Ja, ni förstår nog. Dessutom är hon ju borgare. Haha.

STINA LEE

Hon är ju faktiskt gravid, och då vill man följa bloggen lite mer, känner jag.

BELEZA

Denna blogg hittade jag i mitt sökande efter en bra skönhetsblogg, som endast handlar om skönhet då. Vilket den här gör. Man kan gå in och få tips om diverse saker; nagellack, smink, hudvårdsprodukter etc.

HANNAHLINNEA

Detta är en av mina vänner, och vi träffas ju inte varje dag, och därmed är det roligt att läsa om vad hon gör när hon inte träffar mig. Haha. Dessutom har hon en walk-in-closet och hon shoppar galet mycket!

FOR CORNELIA

Detta är också en vän till mig, och jag gillar hennes blogg för att hon också är shoppinggalen, älskar skönhet och mode och hon skriver mycket bra!

CORRI NY
Cornelia är en vän till mig, likaså som de två övre bloggarna. Hon lyckas alltid skriva inlägg när hon är full, vilket jag tycker är galet roligt! Så en tråkig söndagmorgon kan man kolla in på bloglovin' och genast bli på gott humör för att Cornelia har skrivit ett fylleinlägg mitt i natten.

LINDA SARA
Linda är även hon en vän till mig, eller snarare bekant. Jag skulle vilja påstå att hon är den enda vännen jag har som förstår sig på mig och mitt photoshop-/bloggdesignsmakingberoende. Hon gör också massa fina designer, och är duktig i Photoshop, därmed så har vi mycket idéer att byta!

GÖTEBORGSFLIKKA

Emma är en tjej jag "lärt känna" genom bloggarna, men det var faktiskt så att våra föräldrar gick i samma skola när de var små. Sammanträffande. Hur som helst så tycker jag om Emmas kollage, hennes bilder och att hon ständigt gör om sin design - det är så överraskande varje gång man tittar in!

CHRISTIN M
Christin tar otroligt vackra bilder. Och det tycker jag räcker som motivering till varför jag följer hennes blogg.

FA FINETTE X3

Aubrey kommer från USA, och är helt besatt av smink. Hon uppdaterar inte speciellt ofta, så varje gång det klingar till ett inlägg från henne blir jag lika glad. Hon har nästan alla produkter som MAC har lanserat, och hon är helt galet duktig på att sminka sig. Hon har även "how-to"-videos som visar hur man sminkar sig på olika sätt.

EMMAS GARDEROBER
Emma shoppar så det står härliga till, och är dessutom duktig på bloggdesign. Jag läser hennes blogg varenda dag, och blir alltid lika avundsjuk på allt hon får med sig hem från affärer likväl som nätbutiker!




Kommentarer
Postat av: E

Hahaha x'd

jag följer din med ;)

Men gör jag om så mycket ? ;P

kanske ska skärpa maj (a)

2009-06-23 @ 13:03:17
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/
Postat av: natta

vad är det som får dig att följa deras bloggar?

vad är det du fastnar för?

2009-06-24 @ 07:51:01
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0