Perfect weather

Wie, det är måndag, det är sol och det är perfekt temperatur för moí. Det är väl kanske 20 grader, more or less, och i solens stekande solar lite varmare. Vilket passar mig ypperligt, jag hatar när det är för varmt när man knappt kan ligga och sola utan att man praktiskt taget klistras fast mot solstolen. Dessutom går solen i moln lite då och då för att göra mig ännu lyckligare - kyla blandat med stekande sol är superbra tycker jag. Eller kanske fläktande borde man säga.

Just nu läser jag tre böcker. Jag läser tio sidor i varje bok åt gången, det känns mest effektivt. Då kanske jag längtar till en bok för att få veta vad som händer, och då läser jag den andra boken snabbare. Fungerar jättebra.
De tre böckerna jag läser är:
Diana Biografin - Tina Brown
Bergdorfblondiner - Plum Sykes
Gossip Girl, du och ingen annan - Cecily von Zigesar



Imorgon ska bli fint också, då tänkte jag lägga mig med Mattes laptop istället! Och böckerna såklart.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Vädret är supernice här med :)

2009-06-22 @ 20:17:35
URL: http://metrobloggen.se/cassie
Postat av: Bea

Hoppas att du får en super bra dag :) ♥

2009-06-23 @ 00:47:43
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0