Gratis, gratis, gratis

Gratismode är superbra nu i lågkonjunkturen. Jag har inte jättemycket pengar över efter alla utekvällar till kläder med mera, så det blir ofta att man får välja kul eller att ha en rolig garderob. Och med min inställning att man inte kan ha plagg mer än typ 1 gång/2-veckor, så blir det lite jobbigt.
På Gratismode kan man samla poäng jättelätt - man kan klicka omkring på olika sidor, man kan bjuda in vänner, man kan delta i erbjudanden med mera. Det funkar superbra! Jag ska i alla fall försöka få ihop till ett par presentkort! Hoppas att ni gör det också!

Om ni vill hjälpa mig på traven på olika sidor så klickar ni bara på länken och blir medlemmar!
Gratismode

Jag var en av dem som bestämde för ett tag sedan att jag ska aldrig bli medlem på en sådan här sida! Men det var för att jag inte visste hur effektivt det var! Snart har jag ett par extra presentkort i min plånbok, och kan därmed spendera pengar som jag har tjänat ihop. Se det som ett extraknäck liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0