Det är söndag, det är hemgång

Current photos taken - 710 st

Ja, planet går imorgon bitti klockan sju. Yay. Taxin kommer och hämtar oss klockan halv fyra i natt. Så det blir följande schema nu:
- Prova shoppingfynden
- Packa
- Duscha
- Sova

Jag är även hyfsat trött idag. Har gått runt i London sedan halv tolv. Inte nog med det så gick jag och la mig fyra imorse, för jag  var ute med Martina. Det var mycket roligt. Träffade henne vid halv elva på en pub vid High Street Kensington också gick vi till en klubb som heter Amika. Jag tyckte det var superroligt, slog ju Göteborgs uteliv med hästlängder. Martina är ju ganska van - så jag förstår om det inte var lika roligt för henne. 
Dessutom var det underbart att få träffa Martina i hennes hemmiljöer, hon har förändrats men bara till det bättre, fick jag nu bekräftat. ♥

Ja, idag var vi på Camden Market i Camden Town. Det var väldigt kul, faktiskt. Trodde att det främst skulle vara emo-mode och bondagekläder. Men icke sa nicke, Sanna hade dock inga pengar kvar. Vilket var tråkigt. Men men, det löste sig.
Efter Camden åkte vi till Baker Street och gick på Madame Tassauds, vilket var superroligt! Det lär bli ett helt album med bilder endast från vaxmuséet! 
Nu längtar jag hem, dock betyder inte hemgång hem riktigt än. Imorgon åker jag till Kinnekulle, som ligger vid Lidköping, med min klass för att göra en havsexkursion och sova i sovsäck (inte min grej) å naturkunskapens vägnar.

Bilder får ni när jag kommer hem, för man kan inte stoppa in minneskortet i datorn...


Trackback
RSS 2.0