It's too hot, folks

Wie, hej bloggen!
Det är så jäkla, enormt, oerhört, jätte, himla varmt ute. Och det måste vi ta vara på. Så jag blir nästan arg när jag ser att ni hänger här istället - vad sysslar ni med? Min statistik borde ligga på typ 0 när det är sådant här väder! Ni ska ju vara ute och sola och bada! Precis som jag gör...

Ja, igår så blev det ett dopp i Torskabotten med en pojkvän och tre svägerskor i olika åldrar.
Idag blev det ett dopp i Aspen med en bästa vän och the love of her life (?) Little do I know...

Jag är helt slut. Helt galet slut. Borta. Finished. Finito. Bränd på ryggen? Ohja.
Ja, nu skriver jag bara av mig helt enkelt.
Och för er som inte har fattat det - på torsdag åker jag till London, och stannar över helgen. Jag ska sola och shoppa och se saker så att jag när jag kommer hem kan säga "där har jag varit", "den byggnaden har jag sett" och massa sådant.
Jag ska snart åka hem till Mattias och förhoppningsvis mysa hela kvällen. Bad thing att han börjar jobbet 6 på morgonen så att han går upp vid fem. Vilket resulterar i tidiga kvällar för oss.

 Jag har så mycket på hjärtat, så mycket som ni inte vill läsa om. Jag orkar heller inte visa dagens outfit, för jag ser inte så bra ut just nu. Haha. Jag tänkte lägga upp lite bilder från helgen när Albert lägger upp dem på Facebook.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fin blogg, hoppas din dag har varit bra!



Vädret är bäst!

2009-06-01 @ 18:35:51
URL: http://mthilda.blogg.se/
Postat av: emmas garderober ♡

Nu är jag tillbaka i bloggen igen - enjoy! :-D

2009-06-01 @ 19:44:21
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tänkte fråga dig på msn, men eftersom du var offline, med den anledningen jag precis läste, så tänkte jag bara om du kunde ta dig en titt på min blogg när du ser denna kommentaren :)

tänkte göra lite ändringar för fem minuter sen, och min meny har lagt sig under själva innehållet.. Lite knepigt det där.



Hade varit jättesnällt om du kunde och orkar höra av dig, tack så länge :)

2009-06-01 @ 22:50:04
URL: http://lisavanginhoven.blogg.se/
Postat av: josefine

Måste bara säga att din blogg är helt underbart snygg! har du några tips på hur jag kan förbättra min?

2009-06-01 @ 23:46:29
URL: http://busifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0