Sagan om Almedalen - Tisdag

Och så var det tisdag. Tisdag innebar en härlig utflykt till norra Gotland. Där besökte vi ett designerhotell, som var galet snyggt! Vi tog en fika och en rundtur. Sedan åkte vi vidare till Fårö, och badade i princip resten av dagen.



Fika vid designerhotellet. Byggnaden är ett spa.



Bad på Fårö, det var varmt i vattnet och väldigt mysigt!


Efter Fårö åkte vi tillbaka till designerhotellet där vi åt en galet god middag; färskpotatis, sås och lax. Och en fantastisk sallad. Jag gav visserligen min potatis till Niklas i utbyte mot hans lax. Sedan gick han och jag och la oss i en hängmatta och bara vilade. När vi hade ätit klart blev det utgång i Visby, jag följde med grabbarna och Moa till O'learys där en och en annan shot och cider rann ner i mig. Bartendern var riktigt härlig och gav mig jordgubbar också!
Efter ett tag på O'learys följde Joakim och Niklas med några killar till en park, Wictor, Moa, Daniel och Martin stack till Gutekällarn och jag och Matte satte oss på 50 kvadrat där han bjöd mig på ett glas vin. 50 kvadrat hade för övrigt den snyggaste toaletten jag någonsin varit på - jag ska ha det så när jag flyttar hemifrån!



Joakim, Matte, Johan, Niklas och Frida vid middagen.



Niklas, Moa, jag, Martin och Lucas.




Senare på O'learys.

Trackback
RSS 2.0