Sagan om Almedalen - Måndag

Det blev en ganska tidig morgon, och vi drog oss in till Visby. Väl där gick vi på ett seminarium med bland annat Margot Wallström. Det var galet varmt och jag bestämde mig för att gå och hämta mina badkläder. Gick ner mot Kallis och la mig stranden ett tag. Sedan badade jag. Ohyes - jag var helt ensam, vilket var ganska skönt, att bara anpassa tiden efter sig själv. Efter doppet - som var det kallaste jag varit med om - gick jag till Almedalen och mötte upp Matte, Wictor, Niklas, Joakim, Martin och Niklas. Vi låg och solade ett bra tag och sedan gick vi och åt. Det blev pizza.



Vid Kallis.



Sola i Almedalen.


Efter pizzan blev det en tripp till förbjudna zoner (och jag tänker inte gå närmare in på det, utan det var så det var). Och när de förbjudna zonerna var färdigbesökta gick vi till en park bortom Almedalen och tittade på när Mattias, Joakim, Niklas, Johan m.fl. spelade fotboll. När de var klara så gick vi ner till stranden och badade i det iskalla vattnet.

Klockan sju var det dags för Björklunds tal, vilket jag såg tillsammans med Niklas, Matte och Joakim. Sedan gick jag och Fredrika till bilen och bytte om för kvällen. Det blev sedan en tripp till Max och vi var ett gäng som åt ihop. När vi var klara gick vi till Visby Domkyrka för att lyssna på Erik Ullenhag. Och därefter blev det drinkar på Hamnplan 5.



Jag har gjort mig i ordning i bilen. Haha.
Trackback
RSS 2.0