When it's summer...

... orkar jag inte blogga lika mycket. Yet har jag upptäckt att det är 50-100 personer som följer mig även om jag inte skriver, vilket såklart gör mig glad.
Idag ska jag spela golf i 4,5 timmar och sedan ska jag hem och packa, för i nästa vecka blir det västkusts-vecka. Jag och Matte åker till Strömstad imorgon, där vi förhoppningsvis även ska träffa söta Frida. På onsdag åker vi vidare till Käringön, där min familj har sommarhus.
Vi kommer att komma hem igen på lördag.
Ja, så mycket bloggande kommer det garanterat inte bli, för solen känns lite viktigare.

Jag måste även börja fundera över det här med jobb ifall mitt tredje år på gymnasiet ska bli som jag vill!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

svar: Nämen tack Sannis! <3 guud vad härligt med västkustvecka, jag bor ju här nu och det är helt underbart! Vad är det för jobb du vill ha? Hur vill du att ditt tredje år på gymnasiet ska bli? :P Jag är nyfiken som bara deeeeen! <3

2009-07-05 @ 15:16:14
URL: http://forcornelia.blogg.se/
Postat av: Sofie

grymt fin blogg du har!

2009-07-13 @ 10:52:22
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0