Vad är det med mig?

Okej, nu har jag inte shoppat på länge. Eller ah, jag shoppade ju lite grann då på mellandagarna, men ingen rea blev det inte. Hur som helst, jag har ju alltid varit en shopoholic, det har till och med varit så att jag har blivit gråtfärdig när jag insett vad jag har köpt. Men idag, så stod jag och fingrade på massor, och jag hade pengar, men jag köpte inget. Inget, inget, inget. Inte likt mig.

Dock vet jag lite nya saker jag önskar mig i födelsedagspresent. Bland annat ett armband som jag ska önska mig av mormor.

Ja, jag tänkte bara berätta att under dagens shoppingrunda köpte jag nada, men Ludde köpte en hel del, byxa och tröjor. However. Nu ska jag städa mitt rum, min mamma tänker bara på utseendet när det gäller mitt rum, hon tänker inte på hur det verkligen är. Så ytligt...
På med lite Oasis, and I'm ready.



Favoritbandet alla gånger!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Svar: Jo en walkin är bra att ha - när jag inte slänger massa kläder på golvet så jag knappt kommer in i den;D

Ha en bra dag!

2009-01-06 @ 16:17:38
URL: http://cnarki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0