Outfitboken

Jag håller på med min outfitbok. Det går riktigt bra.
Jag gör alla bilder i Photoshop och skriver sedan ut dem på vanliga papper.

Detta innehåller min outfitbok:
- Alla outfits som jag har lagrat på mina blogg, samt outfits från min gamla blogg.
- Känidsoutfits som jag tycker om, och som jag kan få inspiration ifrån.
- Inspirerande outfits från outfits.se.
- Förslag på outfits utifrån mina egna kläder; skisser som jag har ritat (okej, jag är inte direkt bäst på att rita... men ändå)



En av bilderna på inspirerande outfits från delen med kändisar.
Här är Jessica Szohr, (jag håller aldrig koll på vart h:et ska sitta, så jag känner skitsamma med det, haha)
mer känd som Vanessa i Gossip Girl.
Visst är hon snygg?


Kommentarer
Postat av: fina

roligt att ha en sån bok :)

2009-01-26 @ 14:36:27
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: G Ö T E B O R G S F L I K K A < ' 3

Åh,vad heter den texten där det står hennes namn ? :D

2009-01-26 @ 16:44:42
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0