Nytt i bloggen

Som ni ser - detta inlägg ligger i en helt ny kategori (okej, ni kanske inte lägger så stor vikt på mina kategorier, och kollar i vilken kategori varje inlägg ligger i...). Jag insåg nämligen att jag skriver ju faktiskt en del om själva bloggen, hur det går, vad jag gör, ändrar design och sådant. Och då tyckte jag att det passade utmärkt med en sådan kategori.
Nytt är även:
http:// :  En kategori där allt som har med själva internet hamnar. Om jag hittar en annan blogg, eller typ är inne på någon hemsida eller något. Ja, ni fattar, allt som har med internet att göra.
Mode: Ja, ibland trycker jag ju in lite mode här i bloggen, typ topp tre och sådant. Och ja, det är svårt att kategorisera moderelaterade blogginlägg när jag inte har en modekategori. Och det kommer nog bli lite mer mode...

Också har jag döpt om Detta är Sanna till Personligt. Det lät mycket bättre tycker jag!



David & Pernilla lekte med min kamera idag i skolan.
Trackback
RSS 2.0