illustrate a saying

Nu sitter jag på min fotolektion. Har precis inget att göra då Freya är inne och framkallar lite bilder, och jag väntar på att hon ska bli klar så att vi kan fota lite till mitt bildproblem - att illustrera ett ordspråk.
Jag ska illustrera "som att sväva på moln". Jag tror inte riktigt att det är ett ordspråk, men läraren sa att jag kunde använda det ändå. Jag lägger upp bilden här när jag är klar.
Lektionen är slut om en timma och 20 minuter, och jag funderar på vad jag ska hitta på. Vill gärna göra något i Photoshop, men jag har typ ingen inspiration. Så jag ska nog surfa omkring lite och se vad andra människor sysslar med i programmet, så kanske jag också kommer på något.
Men på återseende - med att sväva på moln.

Kommentarer
Postat av: Lona

hejsan , jag har letat som en galning efter att få som du har här i kommentarsrutan, typ ovanför foto rekalam osv, men hittar ingen, hur fick du till det vart gör man det i kodmallen ?

2009-01-08 @ 15:38:30
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Camila

Jätte fin blogg:D

2009-01-08 @ 16:37:24
URL: http://camila.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0