Hermes Birkin Himalayan

Jag sitter här och googlar på Hermés Birkin Himalayan. Det är enligt E24 Kvinna världens dyraste väska, och det är Victoria Beckham som äger ett av de tre exemplaren.
Birkin Himalayan är en traditionell Birkin-väska, som är döpt efter skådespelerskan Jane Birkin. Men, den kan ju inte vara den dyraste väskan i världen om den bara är en traditionell Birkin-väska, säger ni då.
Och det är nu jag berättar varför den är den dyraste - jo, därför att den är juvelprydd. Väskan är täckt av hundratals diamanter, och en på tre carat sitter på locket.

Väskan kostar £80 000 vilekt motsvarar ungefär 950 000 kronor. Jag vet inte om lycka kan köpas för pengar. Men jag vet att pengar kan köpa en gnutta lycka. Posh var tydligen väldigt förtjust i väskan. Vem hade inte varit det, ungefär.

Om ni hittar en bild på väskan, som jag inte har lyckats googla fram, så säg till! I wanna see it so bad!



Jag klarar mig dock med en normal.
Denna version i krokodilmönstrad cognac går alldeles utmärkt!
Trackback
RSS 2.0