good evening

Jag tänkte bara berätta att nu har jag och Ludwig hittat ett resmål som vi troligtivs ska resa till i sommar. Så mysigt. Det är Grekland - ofc. Jag älskar Grekland, har varit där tre gånger, och det har Ludwig med. Men vi tänkte prova på något nytt i år, en ny ö som ingen av oss har varit på. Så nu ska vi bara få klartecken så bokar vi. Hur underbart som helst.

Nu ska jag kolla på Madagaskar två, och när Ludwig har somnat (han gick upp tidigt i morse, sov bara 4 h 45 min i natt) så ska jag kolla på Grey's Anatomy igen. Längtar typ efter det. Haha. Alltså, inte att han ska somna (han lär läsa detta) utan Grey's.
Dags för popcorn och barnfilm - yay.

Kommentarer
Postat av: Fina

åh, skulle gärna åka utomlands!

2009-01-03 @ 23:13:09
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Frida

Vi ska också åka utomlands någon gång och funderar med på att åka till Grekland, vart i Grekland har du vart? vart tycker du det är bra att åka? :) Har aldrig vart där förut :) Kram

2009-01-06 @ 17:49:15
URL: http://fplanting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0