Dygnsrytm

Jag ställde ju om dygnet totalt nu under lovet. Så de senaste nätterna har jag sovit extremt lite, för att jag ska upp tidigt, men varken inte kan förmå mig själv att somna i tid. Så nu är jag helt sjukt, sjukt, sjukt trött. Så en kopp te, en bok och sängen är det nu dags för. Jag kom precis upp ur badet - jag vet jag badar mycket, men det är skönt - vilket är en bra idé när man vill koppla av. Att bada alltså...
Ja, så jag tänkte bara berätta det. Nu känner jag att det verkligen ångar om mig från det heta vattnet, så jag ska sätta på mig mina pyjamasshorts från Calvin Klein, sänka värmen i rummet, koka te och bara ha det bra.
Imorgon får ni se mer av mig.

Just det, måste fundera på morgondagens outfit också, såklart! Jag och Pernilla tänkte ha kjol imorgon, men vi har bara två lektioner, och bara en tillsammans, så vi kände väl att det var lite ovärt att sätta på oss nya kläder för att visa i 50 minuter på matten. För övrigt börjar jag tolv imorgon, och slutar tio i ett, för jag ska till Ingvor och prata av mig.

Jag måste även ut och fota någon dag, det har blivit väldigt glest med bilder här i bloggen tycker jag. Kreativa, alltså.



Kommentarer
Postat av: Sarah

svar: ja du, får se om jag får en ny eller om dem lagar den..

2009-01-08 @ 21:46:34
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: Aziza

hahah, dom va ass goda ;)

2009-01-08 @ 22:14:28
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/
Postat av: Sarah

kuligt :) klart man ska se^^

2009-01-09 @ 10:40:26
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0