Vandana from India

Nu har min utbytesstudent Vandana kommit hit, och hon ska bo här till torsdag. Jag har en fullspäckad vecka framför mig, men ska se till så att jag bloggar så mycket jag kan med tanke på omständigheterna. Idag har vi bowlat, och bara pratat - hon är en riktig pratkvarn. Vilket bara är roligt.
Jag ska hoppa in i duschen nu, mitt hår tycker inte om snöstorm klockan 12 på natten...

Måndag: skola till halv fem sedan Friskis & Svettis. Plus att lillebror fyller år, vilket är lika med kalas.
Tisdag: FN-rollspels-arbets-dag. Bockaberg med klassen och indierna på kvällen för en get-together-övernattning.
Onsdag: Hem från Bockaberg. Åka skridskor på Heden och sedan besöka LUF-minglet.
Torsdag: Vandana åker hem, men på kvällen är det trots det uppbokat: Luciareunion på Aludden.
Fredag: Skola, och tjejmiddag! Yaaay, och efter det utgång.
Lördag: EP-utbildning.
Söndag: Andas?

Kommentarer
Postat av: Fina

vad spännande!!

2009-02-22 @ 20:17:51
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: G Ö T E B O R G S F L I I K K A <3

Jag med!

Älskar den "! <333

2009-02-22 @ 20:29:22
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/
Postat av: Kimberly

jag undrade bara en sak ..

ska du till indien sen då? :D

2009-02-22 @ 21:12:01
Postat av: Kajsa

Var vänlig läs ovan innan du kommenterar!

2009-02-23 @ 14:55:57
Postat av: Kajsa

trevligt nog kommer vi spendera nästan varje dag och kväll med varandra denna veckan ;)

2009-02-23 @ 14:56:47
URL: http://kajsamedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0