Tjejmiddag

Åh, jag har längtat efter denna fredag - det är tjejmiddag hemma hos mig, jag plus 15 andra tjejer, och sedan är det utgång. Det ska bli jätteroligt! Jag står just nu och lagar mat för fullt: kycklingsallad med pasta vid sidan av, två såser (tzatziki & chili/lime), chokladmousse och fruktsallad till efterrätt. Låter det bra? Det låter väldigt bra enligt mig. Jag överraskar dessutom mig själv - jag är faktiskt riktigt bra på att laga mat! Ur högtalarna kommer Lily Allen (såklart) också går jag runt i min fina morgonrock från Thailand.
Ni får se en outfitbild sedan. Men just nu har jag inte så mycket bilder att visa er. Have to get back to the cooking!

Kommentarer
Postat av: Fina

ha en bra kväll!!

2009-02-27 @ 16:25:36
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0