Sverigedemokrater & fika

Nu blir det ett "vad-ska-jag-göra-idag-inlägg". För det kommer inte bli så mycket bloggande idag med tanke på att jag ska hitta på lite andra roliga saker.
Just nu sitter jag i skolan och försöker skriva resolutioner om Kenya och tal. Det går sådär... Har lite svårt att koncentrera mig faktiskt. Hur som helst; efter skolan ska jag åka till Borås - resa betyder plugga - och fika med Niklas, och sedan ska vi på Café Liberal hos Boråsklubben där en sverigedemokrat ska prata. Jag tycker det ska bli väldigt intressant.
Det är ungefär så mycket jag kan säga just nu, eller ah, det är det jag ska göra idag. Och det tar ganska lång tid att åka till Borås, så jag får nog inte så mycket mer bloggtid idag...

En dagens outfit får ni antagligen försenad imorgon. Och bloggtips ska ni få också. Kommer alldeles strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0