Klippning & Färgning

Idag efter skolan ska Josefin klippa och färga mitt hår. Jag är dock lite skeptisk om jag vill klippa det alls, jag vet att det mår bättre, men jag hatar att klippa mig. Hur som helst; färgningen blir blonda slingor. Om ni undrade...
Jag har inte så mycket planerat för ikväll, jag håller dörrarna öppna om man säger så. Men jag har en del alternativ som är bra, fast ett jag hoppas på extra mycket. Och det sista jag tänker göra är att vara hemma!
Förresten; det är spanskaprov nu, så jag ska öva i en halvtimme och sedan ska jag iväg till skolan.
Vi hörs sen när jag har varit hos Josefin!



Klänning från Style By Stars, skor från H&M, klocka från Guess och rosett från Claire's (USA)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0